* administratorii investiţiei au raportat venituri de peste 5 milioane de euro pentru anul trecut * ca suprafaţă închiriabilă, suntem în faţa mai multor mall-uri din lanţul Iulius *
Parcul de retail de la Chiscani este printre primele mall-uri din ţară, atât ca suprafaţă închiriată cât şi ca nivel al veniturilor realizate anul trecut. O relevă un studiu realizat de o publicaţie centrală cu specific financiar-economic, ce a trecut în revistă toate mall-urile din ţară cărora le-a solicitat date de bilanţ. Investiţia de la Brăila - European Retail Park Brăila -, aflată la ieşire din oraş, în apropiere de Vărsătura, este poziţionată pe locul 7 la nivel naţional, cu o suprafaţă închiriabilă de 60.000 de metri păraţi, devansând mall-uri precum Militari Shopping şi Grand Arena din Bucureşti ori Iulius Mall din Suceava şi Cluj sau chiar Plaza România. Pe acelaşi criteriu al suprafeţei închiriabile, pe primul loc se află Zona Comercială Băneasa (Bucureşti) - 105.000 mp, Sun Plaza (Bucureşti) - 81.000 mp, Shopping City (Sibiu) - 80.000 mp, AFI Palace Cotroceni (Bucureşti) - 79.500 mp, Iulius Mall (Timişoara) - 66.580 mp şi Polus Center (Cluj) - 62.884 mp. Dar să vedem şi cum ne poziţionăm din punct de vedere al veniturilor realizate de mall-ul care găzduieşte, printre alţii, pe francezii de la Carrefour, dar şi Bricostore, Altex, Cinema City, Hervis şi New Yorker. Potrivit informaţiilor analizei amintite, în cursul anului trecut, "European Retail Park Brăila" a raportat 5,3 milioane de euro venituri, sumă care ne poziţionează pe locurile fruntaşe, imediat după marile mall-uri din capitală. De exemplu, mall Zona Comercială Băneasa a realizat venituri de aproape 30 milioane de euro, urmat de Unirea Shopping Center, tot din Bucureşti cu aproximativ 20 milioane de euro, AFI Palace Cotroceni - 23,3 milioane de euro, Iulius Mall (Timişoara) - 14,5 milioane euro sau Milita