Din iunie 2012 clujenii nu mai trebuie să stea la cozi la primărie. Sistemul informatic pentru servicii online le va permite clujenilor să-şi obţină autorizaţii, să-şi plătească abonamentul de parcare sau să sesizeze municipalitatea vizavi de problemele pe care le au.
Viitorul portal va facilita accesul clujenilor la serviciile primăriei, astfel încât toate tranzacţiile se vor putea realiza online. Mai precis, serviciile online vor acoperi zone precum:
Autorizatii - înregistrarea pe portal şi la ghişeele primariei a autorizaţiilor pentru amplasare panouri publicitare şi bannere, organizare manifestaţii şi evenimente publice.
Gestiune parcări.
Sesizări - înregistrarea pe portal cât şi la ghişeele primăriei a sesizarilor pentru maşini abandonate, câini comunitari, cerşetori, rampe clandestine.
Permise de liberă trecere.
Campanii de informare: publicarea pe portal a unor serii de atenţionări despre măsuri luate de primărie care pot avea impact asupra activităţii zilnice a acestora, atenţionări privind modificări legislative, de procedură, atenţionări privind plata impozitelor şi amenzilor.
Valoarea totală a proiectului este de 6.678.570,36 (1,55 milioane de euro), din care contribuţia Primăriei 1.178.571,24 de lei, iar partea nerambursabilă este de 5.499.999,12 de lei. Câştigătorul licitaţiei este consorţiul format dintr-o asociere între companiile Brinel, SDC (Software Development & Consulting) şi CP Consulting Services.