Potrivit estimarilor JP Morgan, Amazon va vinde aproximativ 4,5 - 5 milioane de Kindle Fire in ultimele trei luni ale anului in curs, cifre mai mult decat incurajatoare pentru tableta aflata la debut.
Previziunile corespund datelor provenite pana in prezent din partea a diferite canale de pre-comanda, al caror ritm de solicitari s-ar putea ridica la 50 de mii de unitati pe zi, relateaza Webnews.
O astfel de dinamica proiecteaza un volum de 1,5 milioane de dispozitive a caror vanzare este deja garantata, inainte chiar ca tableta Amazon sa fie lansata pe piata - un veritabil boom, care ar putea avea un impact serios asupra competitiei in acest sector, mai cu seama in perioada premergatoare Sarbatorilor de iarna.
Potrivit sursei citate, JP Morgan apreciaza ca in 2012, Amazon si-ar putea diversifica substantial propria oferta, propunand utilizatorilor dispozitive cu doua variante de display, avand diagonala de 17,78 cm si 25,40 cm si conexiune 3G.
Pentru moment, atuul tabletei consta doar in promisiunea unui pret accesibil pe scara larga, dar acest element nu este suficient pentru a-i asigura popularitatea intr-un sector in care calitatea produsului va trebui sa se ridice la standardele impuse de un iPad 3, cu care Apple ar putea inalta serios stacheta competitiei, subliniaza sursa.
Potrivit estimarilor JP Morgan, Amazon va vinde aproximativ 4,5 - 5 milioane de Kindle Fire in ultimele trei luni ale anului in curs, cifre mai mult decat incurajatoare pentru tableta aflata la debut.
Previziunile corespund datelor provenite pana in prezent din partea a diferite canale de pre-comanda, al caror ritm de solicitari s-ar putea ridica la 50 de mii de unitati pe zi, relateaza Webnews.
O astfel de dinamica proiecteaza un volum de 1,5 milioane de dispozitive a caror vanzare este deja garantata,