Un cuplu de tineri chinezi coboară dintr-o maşină produsă de japonezii de la Toyota direct pe pontonul de la malul mării, unde sunt aşteptaţi de un steward alb, care le preia bagajele şi îi pofteşte pe un yacht. Reclama a fost observată de o bloggeriţă într-un terminal din oraşul Guangzhou. Aceasta remarcă pe blogul personal că o astfel de viziune asupra consumatorului nu ar fi fost posibilă cu 5-10 ani în urmă.
"Această reclamă reflectă imaginea unui cetăţean chinez imaginar, un cetăţean global, expasiv, nelimitat şi explorator. Imaginea ne spune cine deţine puterea aici şi îşi permite să ducă un astfel de trai. Acum 10 sau 5 ani, nu cred că această reclamă ar fi existat", scrie Tricia Wang pe blogul său personal, citat de Bussines Insider. Aceasta remarcă atitudinea companiilor chineze, îndreptată mai nou spre consumatorul chinez pe care îl încurajează să ia parte la acest stil de viaţă, la acest sistem de valori atribuit clasei elitiste şi clasei de mijloc superioare. (Ionela Samoilă)
Un cuplu de tineri chinezi coboară dintr-o maşină produsă de japonezii de la Toyota direct pe pontonul de la malul mării, unde sunt aşteptaţi de un steward alb, care le preia bagajele şi îi pofteşte pe un yacht. Reclama a fost observată de o bloggeriţă într-un terminal din oraşul Guangzhou. Aceasta remarcă pe blogul personal că o astfel de viziune asupra consumatorului nu ar fi fost posibilă cu 5-10 ani în urmă.
"Această reclamă reflectă imaginea unui cetăţean chinez imaginar, un cetăţean global, expasiv, nelimitat şi explorator. Imaginea ne spune cine deţine puterea aici şi îşi permite să ducă un astfel de trai. Acum 10 sau 5 ani, nu cred că această reclamă ar fi existat", scrie Tricia Wang pe blogul său personal, citat de Bussines Insider. Aceasta remarcă atitudinea companiilor chineze, îndreptată mai nou spre consumatorul chinez pe care îl încurajează să ia par