Karl Lagerfeld, o marca aflata in "hibernare" de peste un an, va avea parte de un nou inceput, o data cu numirea unui nou presedinte, lansarea a doua noi linii vestimentare destinate publicului larg, dar si a unui site ambitios, profitand de imaginea legendarului designer de moda.
Karl Lagerfeld (foto, al doilea de la stanga la dreapta), designerul casei Chanel de aproape 30 de ani, se indeparteaza de podiumurile haute couture pentru a prezenta un lux abordabil.
Casa Karl Lagerfeld, al carei actionar principal este fondul european de investitii Apax Partners, se adreseaza direct utilizatorilor de internet, incepand din luna ianuarie 2012, cand vor fi lansate 100 de articole vestimentare, ale caror preturi variaza intre 60 de euro si 300 de euro, potrivit Mediafax.
"Lucram la mai multe concepte interesante, iar toate au la baza ideea de a face luxul sa devina accesibil", a declarat creatorul german, primul mare designer care a creat o colectie pentru marele public lansata prin intermediul magazinelor H&M in anul 2004.
El a fost surprins, recent, declarand ca „exclusivitatea este demodata”, potrivit publicatiei britanice The Telegraph.
Doua linii vestimentare, fiecare incluzand colectii atat pentru femei, cat si pentru barbati, dar si accesoriile aferente, sunt prevazute: "Karl" - linia simpla - va fi lansata pe 25 ianuarie, iar "Karl Lagerfeld Paris", o linie putin mai "elaborata" si mai scumpa (preturi intre 300 de euro si 1.500 de euro), va fi disponibila din toamna lui 2012.
Noul presedinte al marcii, germanul Pier Paolo Righi, un fost manager de top la brandurile Nike si Tommy Hilfiger, si-a preluat functia in luna august.
"Karl Lagerfeld este un nume cunoscut pe plan mondial, care se adreseaza tuturor varstelor", a declarat Righi, considerand ca aceasta marca poseda "un potential ramas in buna parte neexploatat". @N_