Pe fondul revenirii pietei de electroIT din Romania, marii jucatori devin din ce in ce mai duri si incep “sa arunce” cu declaratii directe privind concurenta. Este randul Flanco, retailer care a subliniat ca Domo le copiaza campaniile de marketing si Altex a pierdut oameni valorosi.
Dupa ce am pus fata in fata declaratii acide ale liderului de piata Altex si ale eMag, cel mai mare magazin online, este randul Flanco sa loveasca in concurenta.
Pe langa declaratiile deja clasice, pe care retailerii le repeta, cu mici variatiuni, de-a lungul ultimilor ani, precum “punem clientul pe primul loc” sau “suntem mandri de echipa noastra”, seful Flanco, Adrian Olteanu, a tinut sa atace destul de virulent si concurenta.
“Suntem in pozitia privilegiata a challengerului, avansam puternic si sper sa ne oprim cat mai tarziu, pe o baza cat mai solida. Ne bucura ca ceilalti concurenti ne copiaza, intrucat inseamna ca facem bine lucrurile”, a spus el.
Mai mult de atat, Olteanu a spus ca Altex a pierdut oameni valorosi in timp ce si Domo se confrunta cu o problema similara. “Si sunt stapan pe ce spun aici!”, a tinut el sa sublinieze. Totodata, Olteanu a mai declarat ca Domo, al doilea jucator de pe piata dupa venituri, “a copiat fidel” formatul materialelor publicitare/de prezentare ale companiei, continuand prin a spune “daca doreau atat de mult sa o faca, puteau sa vina la noi in urma cu vreo noua luni si le aratam noi cum!”. Per total, directorul executiv al Flanco a subliniat ca cei doi concurenti au copiat mult din strategia lor de marketing.
Mai mult, oficialul companiei a oferit grafice (vezi galerie foto) cu vanzarile pe metru patrat ale Flanco, subliniind ca lantul de retail pe care il conduce a devenit cel mai eficient, cu vanzari de 2.800 euro/mp/an, fata de 2.250 euro/mp/an in cazul Altex si 1.800 euro/mp/an in cazul Domo.
REPLICA