"Ne bucuram ca am obtinut rezultate incurajatoare in trimestrul trei din 2011, atat ca venituri, cat si ca numar de clienti: veniturile totale au crescut cu 3%, iar numarul de clienti cu 1% comparativ cu trimestrul precedent al anului." a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange Romania.
Veniturile companiei in al treilea trimestru au crescut la 241 milioane de euro, o crestere de 3% comparativ cu trimestrul doi al anului 2011. La 30 septembrie Orange avea 10,184 milioane de clienti, cu 1% mai mult decat in trimestrul precedent. Segmentul de broadband mobil continua sa se extinda, astfel incat cresterea este de 43% pe baza comparativa de la an la an, iar numarul de clienti de broadband mobil a ajuns la 4,3 milioane.
"Ne dorim ca toti clientii nostri sa fie multumiti de retea, de servicii si de raportul calitate - pret pe care il oferim. In trimestrul trei al anului am continuat sa investim pentru a le asigura acestora cea mai buna experienta la toate punctele de interactiune cu brandul. Vom cauta noi oportunitati de crestere organica prin servicii accesibile si de inalta calitate, continuand in acelasi timp sa investim substantial in retea." a mai declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange Romania.
In trimestrul trei Orange si-a extins portofoliul de produse cu noi optiuni pentru abonamente si terminale in premiera, atat smartphone-uri, cat si tablete, precum: BlackBerry Bold 9900, Samsung Galaxy Tab 10.1". Serviciul HD voice, in premiera in Romania, este folosit de din ce in ce mai multi clienti, numarul lor ajungand la 75 000. Programul de modernizare a retelei a continuat, iar Orange acopera in prezent 92% din Transilvania cu retea 3G, iar in Bucuresti ofera cea mai mare viteza la care poate ajunge reteaua 3G, de pana la 43,2 Mbps. Totodata, reteaua de distributie Orange beneficiaza acum de un nou design.
Pentru detalii privind