Este greu de crezut că metroul New York-ului, unul dintre cele mai complicate şi aglomerate din lume, a început cu o singură linie de tren, Interborough Rapid Transit, de la City Hall până la staţia 145th Street. Primul metrou a început să circule în data de 27 octombrie 1904, scrie Life Magazine.
Primele trenuri au fost construite de inventatorul Alfred Ely Beach. Ele foloseau presiune pneumatică pentru propulsie şi aveau o lungime de 95 de metri.
În timpul construcţiilor de la metrou, un taxi a căzut într-o groapă a şantierului de pe Seventh Avenue.
Pentru a săpa tunelurile, muncitorii decopertau străzile de deasupra, lucrau dedesubt şi apoi reconstruiau strada după ce terminau tunelul.
Un bărbat admiră utilajul de foraj folosit pentru crearea mai multor tuneluri de metrou în anii '30.
Şi la începutul secolului trecut era aglomeraţie la metrou.
Conductorii în staţia de metrou
Un accident soldat cu victime a avut loc în 1920, când două trenuri s-au ciocnit în curbă
Un bărbat care doarme în tren, în anii 1940.
O intrare la metrou de lângă o drogherie de pe Eighth Avenue, în 1935. Felinarul staţiei indica frecvenţa cu care veneau trenurile, dacă lumina era verde însemna că trenurile circulau non stop, iar lumina galbenă însemna că circulau numai ziua.
Este greu de crezut că metroul New York-ului, unul dintre cele mai complicate şi aglomerate din lume, a început cu o singură linie de tren, Interborough Rapid Transit, de la City Hall până la staţia 145th Street. Primul metrou a început să circule în data de 27 octombrie 1904, scrie Life Magazine.
Primele trenuri au fost construite de inventatorul Alfred Ely Beach. Ele foloseau presiune pneumatică pentru propulsie şi aveau o lungime de 95 de metri.
@