Autostrada Bucureşti Ploieşti are 62 de kilometri. Tronsonul trebuie finalizat la 31 decembrie, dar şansele de predare ''la cheie'' sunt destul de mici. Mai mult, cei 6 kilometri care ar fi adus autostrada în Bucureşti nu au putut fi incluşi în proiect, nivelul exproprierilor pe această porţiune fiind de 2 %.
În acest moment, doar capetele de autostradă sunt terminate. De la centura de nord a Bucureştiului şi până aproape de Moara Vlăsiei, atât cât ţine primul tronson pe care construiesc Pizzarotti şi Tirrena Scavi există deja mixtura astfaltică.
Lucrurile se schimbă pe tronsonul pe care lucrează Pa & Co, Umb şi Euroconstruct. Cei 42 de kilometri, împărţiţi între cele trei firme, au stadii foarte diferite. Dacă UMB şi Pa & Co au deja mixtură asfaltică, bucata ce îi revine Euroconstruct se găseşte în stadiul de pământ, terenul fiind doar decopertat. Se mai lucrează, sporadic, la câteva poduri.
Cei 62 de kilometri de autostradă care vor lega Bucureştiul de Ploieşti se construiesc pe bani de la buget, 450 de milioane de euro fiind valoarea totală a lucrărilor.
Autostrada Bucureşti Ploieşti are 62 de kilometri. Tronsonul trebuie finalizat la 31 decembrie, dar şansele de predare ''la cheie'' sunt destul de mici. Mai mult, cei 6 kilometri care ar fi adus autostrada în Bucureşti nu au putut fi incluşi în proiect, nivelul exproprierilor pe această porţiune fiind de 2 %.
În acest moment, doar capetele de autostradă sunt terminate. De la centura de nord a Bucureştiului şi până aproape de Moara Vlăsiei, atât cât ţine primul tronson pe care construiesc Pizzarotti şi Tirrena Scavi există deja mixtura astfaltică.
Lucrurile se schimbă pe tronsonul pe care lucrează Pa & Co, Umb şi Euroconstruct. Cei 42 de kilometri, împărţiţi între cele trei firme, au stadii foarte diferite. Dacă UMB şi Pa & Co au deja mixtură asfaltică, bucata ce îi revine Eurocon