Compania indiana Gitanjali Export Corp. a anuntat ca a lansat primul automat de bijuterii si monede de aur, intr-un context economic favorabil, cand cererea de bijuterii este in crestere accelerata in India, cel mai mare consumator de aceste produse de lux din lume.
"Are importanta semnificativa pentru India, unde, in general, astfel de bunuri sunt achizitionate drept talismane, pentru a respecta traditia, in zilele favorabile", a explicat Sanjeev Agarwal, CEO al Gitanjali Export Corporation, scrie Reuters.
Automatul va avea 36 de produse de diferite marimi, preturi si design, marfa putand fi cumparata cu 15 euro pana la 430 de euro.
Gitanjali a mai precizat ca intentioneaza sa isi extinda reteaua de automate in locuri cu vad, precum malluri, aeroporturi si temple, in asa fel incat vizitatorii vor putea sa achizitioneze in ultima clipa cadouri si talismane.
Compania indiana Gitanjali Export Corp. a anuntat ca a lansat primul automat de bijuterii si monede de aur, intr-un context economic favorabil, cand cererea de bijuterii este in crestere accelerata in India, cel mai mare consumator de aceste produse de lux din lume.
"Are importanta semnificativa pentru India, unde, in general, astfel de bunuri sunt achizitionate drept talismane, pentru a respecta traditia, in zilele favorabile", a explicat Sanjeev Agarwal, CEO al Gitanjali Export Corporation, scrie Reuters.
Automatul va avea 36 de produse de diferite marimi, preturi si design, marfa putand fi cumparata cu 15 euro pana la 430 de euro.
Gitanjali a mai precizat ca intentioneaza sa isi extinda reteaua de automate in locuri cu vad, precum malluri, aeroporturi si temple, in asa fel incat vizitatorii vor putea sa achizitioneze in ultima clipa cadouri si talismane.