Participanții și invitații la Gala PR Awards 2011, desfășurată joi la Palatul Parlamentului, au avut parte de o surpriză. Opt tineri îmbrăcați în halate de medici i-au întâmpinat pentru a le face un control al sănătății coloanei vertebrale. Oaspeții au fost întrebați ce agenție reprezintă și, în funcție de răspunsurile oferite, au primite bilete din partea ”medicilor”, care atestau (sau nu) starea de sănătate a coloanei.
”Acest happening – pentru că asta este, de fapt, ce facem noi aici – vizează PR-ul și campaniile realizate pentru RMGC, compania care vrea să înceapă exploatarea minieră cu cianură la Roșia Montană. Noi îi așteptăm urgent la cabinet pe oamenii de PR ai RMGC și pe cei de la agenția The Practice, autorii campaniei ”Transparența e aur curat”, pentru un implant de vertebre. Pentru că, deși pe termen scurt poate aduce premii și venituri substanțiale, PR-ul lipsit de scrupule dăunează grav coloanei vertebrale”, au declarat participanții la eveniment, citați de Totb.ro.
Organizarea happening-ului a fost o acțiune comună, fiecare din cei implicați a pus umărul și astfel au făcut rost de halate, au cumpărat măștile, au făcut biletele și au conceput modalitatea de expunere a mesajului. Mai multe amănunte despre această acțiune pe Totb.ro.
***
Tot la Palatul Parlamentului s-a desfășurat vineri dezbaterea ”Adevăruri despre Roșia Montană”. ”Cât despre această mină care va produce beneficii pentru câțiva ani, dar va produce consecințe negative pentru mult mai mulți ani este ca și atunci când faci sex fără să folosești prezervativ, ai o scurtă plăcere și apoi un lung chin, și asta nu ar trebui să devină un mod normal de viață”, a declarat Jo Leinen, președintele Comisiei de Mediu a Parlamentului European, prezent la dezbatere.
***
Pe Facebook a început astăzi campania ”RMGC vă închide televizorul”. Ideea e simplă: participanții su