O banală reclamă la un medicament de fertilitate este unul dintre cele mai vizionate filmuleţe din toate timpurile de pe YouTube, cu 159,5 milioane de vizualizări.
"Secretul" care face acest clip al 33-lea cel mai bine clasat în topul vizionărilor este poza de deschidere. Aproape 160 de milioane de oameni au intrat să vadă clipul, crezând că este vorba despre ceva pornografic.
Mulţi dintre ei au rămas dezamăgiţi, din moment ce 16.287 de persoane au apăsat butonul de "dislike" al videoclipului.
"Ce naiba caut eu aici?", se întreabă retoric un comentator, în timp ce altul spune: "Daţi direct la secunda 56 ca să vedeţi de ce aţi ajuns la acest filmuleţ".
O banală reclamă la un medicament de fertilitate este unul dintre cele mai vizionate filmuleţe din toate timpurile de pe YouTube, cu 159,5 milioane de vizualizări.
"Secretul" care face acest clip al 33-lea cel mai bine clasat în topul vizionărilor este poza de deschidere. Aproape 160 de milioane de oameni au intrat să vadă clipul, crezând că este vorba despre ceva pornografic.
Mulţi dintre ei au rămas dezamăgiţi, din moment ce 16.287 de persoane au apăsat butonul de "dislike" al videoclipului.
"Ce naiba caut eu aici?", se întreabă retoric un comentator, în timp ce altul spune: "Daţi direct la secunda 56 ca să vedeţi de ce aţi ajuns la acest filmuleţ".