Fondatorul brandului românesc TinaR vorbeşte despre planurile de viitor ale afacerii sale pentru care a plănuit o relansare, chiar dacă vremurile necesită măsuri de precauţie.
Rareş Jianu (38 de ani), împreună cu Iulia Stoica, a înfiinţat brandul TinaR când avea 20 de ani. Cei doi au început, în 1994, prin a vinde pantaloni de import în diverse consignaţii, iar trei ani mai târziu deschideau primul magazin, pe Calea Victoriei. Astăzi, brandul deţine 19 de magazine în toată ţara, urmează să se extindă şi pe plan internaţional. Deşi ultimii trei ani au reprezentat cea mai dificilă perioadă a afacerii sale, Rareş nu are de gând să renunţe şi investeşte în viitorul TinaR.
„Adevărul": Ce-şi propune brandul TinaR în acest moment?
Rareş Jianu: Vrem să dăm un aer mai fresh, să aducem creativitate românească în produsele noastre, vrem să ne diferenţiem de brandurile internaţionale. Vrem un aer de prospeţime. Pe parcursul acestui an, ne-am ocupat de aceste aspecte. Am pornit de la produs, pe care l-am creat în funcţie de tendinţe, l-am făcut de o calitate mai bună, cu materiale cât mai bune, şi cu preţuri rezonabile. Preţul este foarte important pe piaţa de acum.
Rămâne o constantă în ceea ce priveşte filosofia TinaR, nu? Preţuri cât mai accesibile...
Exact. Nu vrem să schimbăm asta. În primă fază a fost produsul, apoi am făcut o campanie de toamnă cu fotograful Alex Gâlmeanu. Avem noi o filosofie cum că hainele noastre se asortează cu zâmbetul tău, indiferent că ai 20 sau 50 de ani. După ultimii trei ani în care am fost cam anonimi, ne-am gândit să arătăm cine suntem. Hainele noastre nu sunt pentru femei perfecte, ci pentru femei normale, obişnuite. Asta am vrut să transmitem prin această campanie. Am avut parte de consultanţa unui designer român, Ludmila Corlăteanu. Următoarele sezoane ne vom concentra şi mai mult pe acest aspect, pe consultanţa