Administrator şi manager al firmei Durkopp Adler România de peste cinci ani, Hermann Johann a declarat vineri, 28 octombrie, cu ocazia celei de-a XVIII-a ediţii a Topului firmelor din judeţul Mureş, că în pofida diminuării numărului de comenzi în 2009, în prezent compania s-a restructurat şi a înregistrat o creştere considerabilă a cifrei de afaceri, reuşind să pătrundă şi pe piaţa asiatică. „Colectivul pe care îl conduc a trecut şi eu prin vremuri grele, vremurile de recesiune de la sfârşitul lui 2008 , iar în anul 2009 am avut o scădere masivă de comenzi, peste 50%, ceea ce afectează foarte mult buna desfăşurare a activităţii în cadrul întreprinderii. Am profitat de această criză să-i zic aşa ca să ne restructurăm, să ne poziţionăm ca să prindem avânt şi pot să spun cu mândrie pentru colectivul pe care îl conduc că începând de anul trecut am dublat cifra de afaceri, anul acesta am avut iar o creştere semnificativă , am reuşit cu produsele noastre să intrăm până şi pe piaţa chinezeaască, ceea ce ne dă speranţe de viitor”, a explicat Hermann Johann.
Târg internaţional de confecţii, în 2012
Potrivit acestuia, firma pe care o conduce va împlini 15 ani de la înfiinţare în 2012, prilej cu care va fi organizat un târg în domeniul confecţiilor, cu participare internaţională. „Amplasamentul nostru este în Sângeorgiu de Mureş, iar la anul avem fericita ocazie de a sărbători 15 ani de existenţă a Durkopp Adler pe aceste meleaguri. Dacă firma mamă a sărbătorit anul trecut 150 de ani de existenţă, noi ne putem mândri cu mai puţin, deoarece la anul facem 15 ani. Am mai avut o expoziţie cu ocazia a zece ani de existenţă a firmei, iar la anul avem de gând să o reluăm, să facem un târg de prezentare a produselor noastre, în domeniul confecţiilor în special, deoarece această industrie a fost foarte afectată în ultimii ani, mai ales în România. A existat un exod, mul