Alexandra- Roxana Popa, 27 de ani, este o tanara antreprenoare care a facut pasul spre comertul online, un boutique cu haine si accesorii din piele, desi conducea cu succes o afacere de comert traditional. Afla provocarile unui tanar antreprenor in deschiderea unui business online.
Proiectul Ideal Boutique a pornit de la o oportunitate: aceea de a importa din China orice tip de produse, iar hainele si acceosoriile din piele, de buna calitate si rafinate, puteau fi o nisa.
"Asa ca am zis, de ce sa nu deschid un boutique online", isi aminteste Alexandra Popa.
Ea recunoaste ca si-ar fi dorit sa deschida un magazin fizic, tip "boutique" frantuzesc, cu vitrine mari, in care clientele sa intre, sa gasesasca o atmosfera placuta si sa bea un ceai in timp ce se uita la produse, dar acest lucru era inaccesibil din punct de vedere al chiriei platite in zonele unde ar fi vrut sa il deschida.
Ea explica ca, datorita targetului Ideal Boutique, adica persoane care sa isi permita articole de piele de buna calitate, ar fi trebuit sa deschida un magazin in zone ca Romana, Arthur Verona, Piata Unirii si nu ar fi meritat financiar, recuperandu-si destul de greu investitia initiala, chiar daca nu ar fi fost foarte mare ( aproximativ 20.000 euro cu tot cu stocuri).
Ideal Boutique a vrut sa se situeze la mijloc, intre produsele low quality facute in China si brandurile celebre dar scumpe. Ideea a prins si, dupa epuizarea primului stoc, Alexandra Popa a mai adus doua colectii.
In plus, produsele de pe idealboutique.ro sunt o pata de culoare in sectorul accesoriilor si gentilor din piele, pentru ca ofera si culori deosebite, exotice, nu doar clasicele posete si genti negre sau gri.
Mai mult, perspectivele comertului online sunt in crestere, in opinia Alexandrei Popa, pentru ca cei care comanda pe internet sunt din ce in ce mai multi si "daca se