Proiectul de promovare a brandului turistic al României va fi implementat, în următorii trei ani, cu asistenţă de specialitate din partea SC EMC South Central Europe SRL - The Network, companie de consultanţă în management şi planificare strategică de business, a anunţat vineri Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, precizând că echipa implicată în proiect este formată din profesionişti cu experienţă de peste 15 ani în marketing, în companii precum Pepsi, Beiersdorf, General Electric, L'Oreal.
Valoarea contractului pe întreaga perioadă de trei ani este de 3.256.218 lei fără TVA, respectiv 4037710,32 lei cu TVA.
Serviciile de consultanţă în managementul proiectului reprezintă cheltuieli eligibile din fondurile europene alocate României în cadrul operaţiunii de creare a unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică prin definirea şi promovarea brandului turistic naţional. Operaţiunea se derulează prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa 5, Domeniul Major de Intervenţie 5.3 "Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii necesare, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică".
Compania va asigura, în următorii trei ani, consultanţă pentru MDRT privind coordonarea activităţilor de promovare a brandului turistic al României, începând cu elaborarea, implementarea şi verificarea execuţiei planurilor anuale de marketing turistic, împreună cu terţi parteneri (agenţii de publicitate/relaţii publice/media), în concordanţă cu Planul de marketing turistic al României 2011-2015. Totodată, compania va asista MDRT în realizarea unui proces eficient de control al bugetului anual de marketing, precum şi în toate procesele activităţii de promovare: creaţie, producţie, planificare şi cumpărare media, relaţii publice, comunicare on-line, cercetare şi monitorizare. De asemenea, compania va fi implicată