Au fost acordate 16 premii de aur, 28 de premii de argint şi 10 diplome de excelenţă şi 2 premii
speciale
GMP PR a fost desemnată "Agenţia de PR a Anului" în cadrul celei de-a noua ediţii a competiţiei Romanian PR Award, care şi-a desemnat laureaţii într-o gală festivă desfăşurată săptămâna trecută la Palatul Parlamentului. În afara competiţiei, juriul i-a acordat tinerei alpiniste de 15 ani, Crina Coco Popescu, distincţia "Comunicatorul Anului".
Au fost acordate 16 premii de aur, 28 de premii de argint şi 10 diplome de excelenţă şi 2 premii speciale, distribuite pe cele
24 categorii de concurs, la care s-au adăugat 5 premii pentru echipele studenţeşti finaliste la Junior PR Award.
Jurizarea competiţiei a fost asigurată de reprezentanţi ai agenţiilor Edelman, Ketchum Pleon, Ogilvy, MSL GROUP, Freud Communication, Gagen MacDonald, GolinHarris, fischerAppelt, directori de comunicare ai companiilor Microsoft, McDonald's România, BCR, Unilever, IKEA, Raiffeisen, Philips, Rompetrol, Ursus, Siemens, real - Hypermarket, executivi ai agenţiilor locale de PR - McCann PR, Brandient, Graffiti PR, DC Communication, precum şi consultanţi independenţi, cercetători şi reprezentanţi ai organizaţiilor internaţionale de profil - US Institute for Public Relations (IPR), CSR Europe, International Communications Consultancy Organization (ICCO), AMEC şi The Holmes Report.
Gmp PR singura agenţie din România care câştigă acest titlu pentru a doua oară.
Agenţia a câştigat 12 premii, 5 Golden Award şi 7 Silver Award şi 3 Diplome de Excelenţă pentru campanii realizate pentru Apa Nova, Bancpost, Centrul de Informare ONU în România, Coco Popescu, Fundaţia Sensiblu, Henkel, PepsiCo., Petrom şi Ursus Breweries.
Competiţia a fost una foarte strânsă. Au fost înscrise 212 campanii, un număr record în istoria de 9 ani a festivalului. În cu