Microbuzul implicat în accidentul din Ungaria, în care au murit 14 români, nu era autorizat să efectueze transport profesionist de persoane, aparţinând unei persoane fizice.
Maşina, cu numărul AG 82 AAS, era înmatriculată în Argeş şi era marca Mercedes, model Sprinter 311 CDI. Maşina avea o capacitate de doar 8+1 locuri, iar numărul persoanelor aflate în maşină era aproape dublu - 15.
"Pentru astfel de maşină nu îţi trebuie decât carnet categoria B şi nu este nevoie de licenţă pentru transport", a explicat pentru gândul Dănuţ Dinu, purtător de cuvânt al IPJ Argeş, cum a ajuns microbuzul respectiv să facă transport internaţional de persoane.
Microbuzul implicat în accidentul din Ungaria, în care au murit 14 români, nu era autorizat să efectueze transport profesionist de persoane, aparţinând unei persoane fizice.
Maşina, cu numărul AG 82 AAS, era înmatriculată în Argeş şi era marca Mercedes, model Sprinter 311 CDI. Maşina avea o capacitate de doar 8+1 locuri, iar numărul persoanelor aflate în maşină era aproape dublu - 15.
"Pentru astfel de maşină nu îţi trebuie decât carnet categoria B şi nu este nevoie de licenţă pentru transport", a explicat pentru gândul Dănuţ Dinu, purtător de cuvânt al IPJ Argeş, cum a ajuns microbuzul respectiv să facă transport internaţional de persoane.