E gratuită şi poate ajunge la mii de clienţi printr-un singur click. Publicitatea pe Facebook cunoaşte un trend ascendent, tot mai mulţi agenţi economici preferând să-şi promoveze serviciile prin intermediul reţelei de socializare. Specialiştii spun însă că advertisingul de pe Facebook nu are întotdeauna impactul dorit.
Facebook-ul nu este folosit doar pentru a împărtăşi cunoscuţilor fotografii sau impresii ci devine văzând cu ochii o modalitatea tot mai populară de promovare pentru agenţii economici. Găsim pe pe reţeaua de socializare mii de firme, de la cluburi sau cafenele, până la magazine de haine sau supermarketuri, care îşi promovează produsele şi serviciile prin intermediul Facebook-ului. Cum? Simplu! Îşi fac cont sau o pagină pe site şi postează la profil informaţii despre promoţiile, produsele su evenimentele care vor să ajungă la urechile potenţialilor clienţi.
Citeşte şi:
Bolnavi de Facebook
ISJ Iaşi comunică cu elevii pe Facebook
FOTO Funcţionar public din Iaşi, în poze provocatoare făcute la birou
Cât de penetrantă este însă publicitatea pe Facebook? Specialiştii spun că e o armă cu două tăişuri. Plictisiţi de mesajele zilnice care vin de la firma „X", utilizatorii pot foarte uşor să renunţe la „prietenia" cu ea. Alţi utilizatori nici nu bagă în seamă postările de promovare venite de la agenţii economici, aşa că până la „unlike" nu mai e decât un pas.
„Să te promovezi pe Facebook e probabil cea mai uşoară cale pentru un brand de a atinge consumatorii fără a investi vreun leu. Îţi faci o pagină, începi să aduni fani şi pare că lucrurile merg de la sine. Pâna la un punct, când distracţia se opreşte şi utilizatorii încep să-şi dea seama că sunt «prieteni» cu un brand, moment din care, până la unlike nu mai e decat un pas", explică Andrei Haţegan, fondator Dr. Like, firmă specializată în social media advertising. @N