Aproape două milioane de români s-au uitat ieri la emisiunea "România, te iubesc!", plasând astfel ProTv-ul ca lider de audienţă.
Duminică telespectatorii au putut vedea ce s-a întâmplat cu minorii prezentaţi în Campania Ştirilo ProTv , "Tu ştii ce mai face copilul tău?, cea care i-a adus corespondentului Paula Herlo prestigiosul Premiu Emmy. În emisiunea de ieri, corespondentul Ştirilor ProTv a revenit la copiii prezentaţi în campanie, pentru a vedea cum a decurs soarta lor.
"România, te iubesc!" a fost urmarită de aproape două milioane de telespectatori din întreaga ţară în minutul de aur de la ora 18.58. Emisiunea s-a plasat în topul preferinţelor telespectatorilor atât la nivelul publicului din mediul urban, cât şi al publicului comercial. Astfel, audienţa medie înregistrată de ProTv pe publicul din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, a fost pe perioada difuzării emisiunii (18.00 - 18.58) de 5,0 puncte de rating şi 17,5 % cotă de piaţă, în timp ce principalul său competitor, Antena 1 nu s-a plasat în topul celor mai urmărite 5 emisiuni de la acea ora. Pe locul al doilea s-a situat Prima TV cu 2,7 puncte de rating şi 9,5% cotă de piata.
ProTv s-a plasat tot pe poziţia fruntaşă şi la nivelul întregului public din mediul urban, când a obţinut 4,9 puncte de rating şi 12,7% cotă de piaţă, urmat de TVR1 cu 4,4 puncte de rating şi 11,5% cotă de piaţă.
Duminică, la "România, te iubesc!", Paula Herlo a prezentat o anchetă impresionantă despre dramele, neliniştile, lipsurile şi întrebările ce n-au primit răspuns ale copiilor uitaţi acasă de părinţii nevoiţi să plece la muncă în străinătate.
Aproape două milioane de români s-au uitat ieri la emisiunea "România, te iubesc!", plasând astfel ProTv-ul ca lider de audienţă.
Duminică telespectatorii au putut vedea ce s-a întâmplat cu minorii prezentaţi în Campania Ştirilo ProTv