Operatorul Orange a inaugurat azi, în Bucureşti, “Care Center”, considerat primul centru dedicat telefoanelor mobile, dezvoltat şi susţinut de către un operator telecom din România si din Europa.
Clienţii au la dispoziţie numeroase servicii şi produse: reparaţii, setări sau instalări de softuri pe loc, servicii Orange Care, peste 200 de modele de accesorii şi internet café. Serviciile oferite sunt disponibile tuturor, indiferent că sunt sau nu clienţi Orange. “Investiţia în Orange Care Center a fost de peste 60 000 de euro. În timp ce telefonul este la reparat, clienţii pot naviga gratuit pe internet, pot alege dintre cele 200 de modele de accesorii disponibile sau pot servi un suc sau o cafea »a declarat Sorin Blideran, Senior Product Manager Orange România. Reparaţiile telefoanelor în punctele Care Center se efectuează pe loc în 70% din cazuri, iar timpul de aşteptare este de maximum o oră. În cazul în care telefonul nu poate fi reparat pe loc, Orange oferă temporar un alt telefon până la soluţionarea problemelor.
Operatorul Orange a inaugurat azi, în Bucureşti, “Care Center”, considerat primul centru dedicat telefoanelor mobile, dezvoltat şi susţinut de către un operator telecom din România si din Europa.
Clienţii au la dispoziţie numeroase servicii şi produse: reparaţii, setări sau instalări de softuri pe loc, servicii Orange Care, peste 200 de modele de accesorii şi internet café. Serviciile oferite sunt disponibile tuturor, indiferent că sunt sau nu clienţi Orange. “Investiţia în Orange Care Center a fost de peste 60 000 de euro. În timp ce telefonul este la reparat, clienţii pot naviga gratuit pe internet, pot alege dintre cele 200 de modele de accesorii disponibile sau pot servi un suc sau o cafea »a declarat Sorin Blideran, Senior Product Manager Orange România. Reparaţiile telefoanelor în punctele Care Center se efectuează pe loc în 70% din