Reprezentanţii CJ Cluj spun că nu se derulează nicio procedură de licitaţie pentru mentenanţa Cluj Arena şi doar au existat propuneri întrucât costurile, estimate la 60.000 de euro, nu pot fi suportate din bugetul judeţean, iar Radu Bica nu avea nicio atribuţie pentru o astfel de licitaţie.
Mircea Jorj, membru în Consiliul de Administraţie al SC Cluj Arena SA, a declarat, marţi, corespondentului MEDIAFAX că în cadrul şedinţelor la care a participat s-au formulat diverse propuneri de organizare a unor licitaţii pentru contractele de mentenanţă, dar nu s-a stabilit nicio dată.
"S-au făcut mai multe propuneri în şedinţele Consiliului de Administraţie de la SC Cluj Arena SA, iar una făcea referire la faptul ca toate contractele de mentenanţă, de închirieri, să se atribuie prin licitaţie. Nu s-a discutat niciun moment despre vreun contract de mentenanţă pentru un serviciu anume şi nici nu s-a luat vreo decizie în acest sens. Oricum, aceasta era o problemă care urma să se întâmple în cursul anului viitor. Costurile de mentenanţă au fost estimate la 60.000 de euro pe lună, aici intrând servicii pentru gazon, iluminat-nocturnă, sistemul IT şi de camere de supraveghere", a spus Jorj.
Potrivit acestuia, vicepreşedintele CJ Cluj Radu Bica nu avea nicio atribuţie în organizarea licitaţiei de mentenanţă, nefiind membru al CA al SC Cluj Arena SA.
"Radu Bica nu are nicio atribuţie în cadrul SC Cluj Arena SA, nu este membru al CA şi nu văd cum putea să se ocupe de o licitaţie de mentenanţă. Dacă acuzaţiile DNA Cluj se adeveresc, cred că aici este vorba şi despre abuz în funcţie. Decizia de organizare a licitaţiilor pentru stadionul Cluj Arena o au CA şi directorul societăţii, Radu Raţiu", a mai spus Mircea Jorj.
Purtătorul de cuvânt al CJ Cluj, Victor Popa, a declarat, la rândul său, pentru MEDIAFAX că în momentul de faţă nu se derulează nicio procedură