Credit Europe Bank România a lansat un card de debit cu ecran care generează parole pentru tranzacţiile pe internet, înlocuind astfel tokenul folosit de utilizatorii acestui serviciu pentru tranzacţiile online.
Astfel, cardul are funcţiile unui card de debit precum şi ale unui dispozitiv clasic de generare a parolei pentru autentificare în contul de internet banking. Fiecare card prezintă un mic ecran şi unul sau mai multe butoane sensibile la atingere, pe care utilizatorul le poate folosi pentru a genera informaţie (numere sau text) pe afişaj.
Banca şi-a propus ca, până la finele anului, să vândă 10.000 de astfel de produse.
Produsul a fost dezvoltat de Credit Europe Bank împreună cu Mastercard. La nivel mondial, un produs similar a fost lansat în Turcia şi Taiwan.
Noi funcţii
În funcţie de succesul de care se va bucura în piaţă, Credit Europe ar putea ataşa produsului funcţii noi cum ar fi afişarea soldului, adică a sumei de bani de care dispune clientul pe card.
Totodată, ecranul cardului va putea afişa totalul punctelor de loialitate, lista tranzacţiilor recente, actualizarea limitei de credit/cheltuială şi suma tranzacţiei curente, informaţii de transit ticketing, mesaje de marketing transmise de emitent.
Credit Europe Bank România are 300.000 de clienţi persoane fizice şi 77 de sucursale. În prezent, câteva procente din posesorii de carduri ai băncii utilizează serviciul de internet banking, banca dorind să ajungă la o pondere de 15 – 20%, în viitorul apropiat.