Dincolo de Selgros, un şir lung de maşini dă de înţeles celor care se îndreaptă spre ieşirea din oraş, că se apropie Piaţa auto din Ernei. Parcarea de 500 de locuri este plină, deşi un loc costă 30 de lei, pentrui maşinile scoase la vânzare. Într-un weekend trei-patru mii de oameni îşi încearcă norocul de cumpăra o maşină de ocazie sau de a o vinde pe cea veche. Anul acesta oferta a scăzut cu 20-30% faţă de anul trecut când se găseau foarte multe “Dacii”, scoase la vânzare prin programul Rabla. “Cei din occident îşi schimbă autovehiculele odată la doi ani, în România doar la 4-5 ani, este de părere Szász István, administratorul SC. Sassy, cel care asigură funcţionarea pieţei auto. “Se pare că după economiile făcute de peste an, acum când scad preţurile, vin şi cumpărătorii. Cu 4-5000 de euro se găseşte deja o marcă bună, cele mai căutate fiind Volkswagen, Opel, Ford, Renault, dar merg şi SUV-urile. Intreprinzătorii caută camioane mici, dubiţe, microbuze”, spune administratorul. Ce se găseşte în piaţă? VW Polo din 2001 cu 170.000km la 2.590 euro, -as BMW-320 de 13 ani, cu 251.000 km, la 4150 euro, Audi A4 din 2006 la 10.250 de euro, Matiz la 1.750 euro, Ford Focus la 3090 euro. Cunoscătorii deplâng lipsa mărcilor japoneze, considerate foarte bune, deşi piesele de schimb costă foarte mult.
Dincolo de Selgros, un şir lung de maşini dă de înţeles celor care se îndreaptă spre ieşirea din oraş, că se apropie Piaţa auto din Ernei. Parcarea de 500 de locuri este plină, deşi un loc costă 30 de lei, pentrui maşinile scoase la vânzare. Într-un weekend trei-patru mii de oameni îşi încearcă norocul de cumpăra o maşină de ocazie sau de a o vinde pe cea veche. Anul acesta oferta a scăzut cu 20-30% faţă de anul trecut când se găseau foarte multe “Dacii”, scoase la vânzare prin programul Rabla. “Cei din occident îşi schimbă autovehiculele odată la doi ani, în România doar l