Americanii de la Dura realizează cabluri, mecanisme pentru uşi, scaune mecanic şi schimbătoare de viteze, pentru clienţi precum Mercedes, Ford, Dacia, Renault, BMW, Daimler şi Nissan.
Industria auto din vestul României este gata să producă maşina bănăţeană
Fabrica Mercedes din Ungaria, pe care România a pierdut-o din cauza drumurilor proaste, generează mii de locuri de muncă
Una din cele mai lovite sectoare de criza economică mondială a fost cea de automotive. La Timişoara, fabrica Dura Automotive pare să sfideze recesiunea şi a fost nevoită să îşi dubleze suprafaţa după creşterea comezilor externe de la Brose (cu 50 la sută) şi Renault (cu 20 la sută), oferind şi 120 de noi locuri de muncă. De asemenea, timişorenii au semnat un contract nou cu compania germană Kierkert, pentru care vor începe producţia în luna noiembrie.
„Pe lângă faptul că sunt create 140 de noi locuri de muncă, prin extinderea suprafeţei la 10.900 de metri pătraţi se obţine şi creşterea gradului de independenţă al fabricii, datorită noilor facilităţi. Fabrica dispune în prezent de un laborator mai mare şi mai bine dotat şi de un departament de autoutilare care produce staţii şi echipamente de lucru, renunţând astfel să le mai importe de la terţi”, directorului de Operaţiuni, Herfred Schwarz.
Industria automotive din vestul ţării ar putea să construiască o maşină de la A la Z
Fabrica din Timişoara lucrează pentru companii din întreaga lume, precum Daimler, Ford, VW, Opel, Nissan, Dacia sau Renault, a fost recompensată de Ford cu certificatul Q1, care reprezintă un standard de excelenţă în domeniul calităţii.
La Dura se elimină risipa
Americanii de la Dura Automotive au la Timişoara 400 de angajaţi, iar numărul lor va creşte în această lună. "Industria de automotive nu a depăsit încă perioada de criză. No