Podul de pontoane a devenit istorie. Angajaţii firmei Silex au dezafectat miecuri, la cererea Primăriei, calea pietonală care traversa încă din anii '70 Crişul Repede pe un "pat" din bărci de tablă.
Cele 14 barje care susţineau podul, cu o greutate de două tone fiecare, au fost dezasamblate cu ajutorul unei macarale şi transportate la depozitul Administraţiei Bazinale de Apă Crişuri din strada Atelierelor.
"Podul a fost predat în custodie, unde va fi menţinut în stare funcţională pentru a putea fi montat în cazul unei intervenţii", a declarat pentru BIHOREANUL Emil Benţan, director ajunct în cadrul Direcţiei Tehnice a Primăriei.
Cu o lungime de aproape 90 de metri, podul de pontoane poate asigura evacuarea persoanelor în cazul unor inundaţii pe oricare dintre cursurile de apă din Bihor.
Municipalitatea orădeană a scos "la pensie" podul de pontoane la doar trei săptămâni de la inagurarea podului Sovata, destinat atât pietonilor cât şi autoturismelor şi bicicliştilor. Măsura a fost luată pentru că Primăria vrea ca, începând din vara anului viitor, porţiunea de râu cuprinsă între podurile Decebal şi Densuşianu să poată fi rezervată pentru plimbările cu barca.
Podul de pontoane a devenit istorie. Angajaţii firmei Silex au dezafectat miecuri, la cererea Primăriei, calea pietonală care traversa încă din anii '70 Crişul Repede pe un "pat" din bărci de tablă.
Cele 14 barje care susţineau podul, cu o greutate de două tone fiecare, au fost dezasamblate cu ajutorul unei macarale şi transportate la depozitul Administraţiei Bazinale de Apă Crişuri din strada Atelierelor.
"Podul a fost predat în custodie, unde va fi menţinut în stare funcţională pentru a putea fi montat în cazul unei intervenţii", a declarat pentru BIHOREANUL Emil Benţan, director ajunct în cadrul Direcţiei Tehnice a Primăriei.
Cu o lungime de aproape 90 de metri, p