O nouă reţea socială a apărut pe internet, iar cei care au creat-o consideră că poate fi alternativa pentru cei care s-au săturat de Facebook. Unthink pune pe primul plan intimitatea oamenilor şi el dă alternativa de a nu avea reclame pe profil.
Site-ul a fost lansat pe 25 octombrie şi a adunat deja 100.000 de utilizatori. Fondatoarea platformei este Natasha Dedis consideră site-ul „anti-Facebook" şi o platformă de emancipare pentru persoanele care vor să fie active din punct de vedere social pe internet, dar nu suportă să vadă reclame şi îmbunătăţiri ale site-ului fără să fie întrebaţi, scrie „The Huffington Post".
Unthink permite utilizatorilor să îşi creeze practic trei profiluri separate, cu grade diferite de intimitate, cu diferite fotografii şi informaţii personale. Aceste profiluri pot fi făcute pentru prieteni, familie, branduri şi cunoştinţe profesionale.
În plus, la nivelul publicităţii, Unthink invită utilizatorii să îşi aleagă un „sponsor" dintre brandurile care au cumpărat spaţiu publicitar pe site. Aceste reclame vor acoperi costurile administrării profilului. În cazul în care utilizatorul nu doreşte să aibă vreun sponsor şi să aibă o pagină curată, va plăti 2 dolari (1,4 euro) pe zi. De asemenea, persoanele care acceptă să primească ştiri de la brandurile care au spaţiu publicitar şi mesaje promoţionale, ar putea primi bonusuri de la acestea.
Ideea deschiderii site-ului Unthink a venit după ce, acum patru ani, fiul său în vârstă de 12 ani a dorit să-şi deschidă un cont de Facebook. Dedis a considerat că setările de siguranţă ale platformei sociale sunt mult prea reduse pentru ca un copil să fie în siguranţă şi a ales să dezvolte propria ei reţea socială. Trei ani mai târziu şi după o finanţare de 2,5 milioane de dolari, site-ul lui Dedis s-a deschis acum câteva zile. Rămâne de văzut dacă opţiunile noii platforme de socializare vo