Service-urile auto şi-ar putea mări tarifele, altfel riscă să intre in faliment. Există şi o explicaţie: Registrul Auto Român a decis să crească taxele anuale de autorizare a reparatorilor auto, în unele cazuri chiar şi de 20 de ori mai mult. Şi este doar începutul: lanţul scumpirilor ar putea continua cu asigurările RCA şi CASCO.
Aproape 4.000 de service-uri auto din toată ţara s-ar putea închide după ce în prima zi a aceste luni, RAR a majorat taxele anuale de autorizare a atelierelor auto cu 10 până la 20 de ori. În aceste condiţii, cel puţin un sfert dintre clienţi vor opta spre varianta mai ieftină a serviceurilor neautorizate.
Scumpirea tarifelor pentru serviciile de reparaţie ar putea produce o reacţie în lanţ. Atât asigurarea auto obligatorie, cât şi poliţele CASCO ar urma să se scumpească.
Reprezentanţii service-urilor spun că Registrul Auto Român a încercat să justifice majorările printr-un set de măsuri care ar urma să fie aplicate în acest domeniu, fără însă a oferi vreo garanţie.
Service-urile auto şi-ar putea mări tarifele, altfel riscă să intre in faliment. Există şi o explicaţie: Registrul Auto Român a decis să crească taxele anuale de autorizare a reparatorilor auto, în unele cazuri chiar şi de 20 de ori mai mult. Şi este doar începutul: lanţul scumpirilor ar putea continua cu asigurările RCA şi CASCO.
Aproape 4.000 de service-uri auto din toată ţara s-ar putea închide după ce în prima zi a aceste luni, RAR a majorat taxele anuale de autorizare a atelierelor auto cu 10 până la 20 de ori. În aceste condiţii, cel puţin un sfert dintre clienţi vor opta spre varianta mai ieftină a serviceurilor neautorizate.
Scumpirea tarifelor pentru serviciile de reparaţie ar putea produce o reacţie în lanţ. Atât asigurarea auto obligatorie, cât şi poliţele CASCO ar urma să se scumpească.