Agricola Bacău a înregistrat în primele nouă luni o cifră de afaceri de 385 milioane lei, cu 23% mai mare faţă de valoarea din perioada similară a anului trecut, se arată într-un comunicat al grupului de firme.
În primele nouă luni din 2010, grupul a avut afaceri de 313 milioane lei, se arată într-un comunicat al Agricola Bacău.
Agricola Internaţional, cea mai importantă companie a grupului, care integrează linia de business carne de pasăre, reţeaua de magazine proprii şi operatorul logistic, a înregistrat în perioada ianuarie-septembrie o creştere a cifrei de afaceri cu 19%, ajungând la 256,18 milioane lei.
Vânzările de carne de pui Agricola Bacău au crescut constant în primele nouă luni ale acestui an, iar comparativ cu perioada similară din 2010 avansul a fost de 22% în volum.
"La 1 octombrie volumele de carne de pui comercializate atingeau 23.300 tone, prin urmare credem că vom atinge ţinta de 31.000 tone la sfârşitul anului, în contextul în care anul trecut vânzările au depăşit cu puţin 26.000 tone carne de pasăre. În continuare, exportul de carne de pasăre reprezintă 22% din producţia de carne pe care o realizăm, adică s-a dublat ca pondere faţă de anul trecut", a declarat, în comunicat, Grigore Horoi, preşedinte Agricola Bacău. Principalele ţări în care exportă Agricola Bacău sunt Germania, Olanda, Franţa, Grecia şi Marea Britanie.
În aceeaşi perioadă, vânzările de preparate din carne fierte-afumate şi salamuri crude uscate, obţinute de firma Salbac, au urcat cu 10% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în contextul în care piaţa mezelurilor este în scădere cu 10%. "La grupa salamurilor crude uscate, pe o piaţă staţionară, creşterea înregistrată de produsele Agricola Bacău este de 24% atât în volum, cât şi în valoare. De remarcat este faptul că se manifestă o tendinţă din ce în ce mai accentuată de orientare a consumului cătr