De la începutul anului, Fastbanking®, serviciul de internet banking al Bancpost, şi-a dublat numărul de clienţi, întâmpinând în 2 noiembrie 2011 pe cel de-al 100.000-lea utilizator!
Potrivit unei cercetări interne, 52% din clienţii Fastbanking® sunt persoane sub 45 de ani, în proporţie egală femei şi bărbaţi. Valorile cele mai ridicate de trafic se înregistrează de luni până joi în intervalul 9 – 11, lunea observându-se cele mai multe conectări şi tranzacţii. „Operaţiunea cel mai des efectuată în aceste intervale este plata facturilor (utilităţi) şi transferuri. Bancpost spune un BRAVO tuturor celor 100.000 de clienţi care au ales să includă Fastbanking® în administrarea disponibilităţilor lor băneşti. Cu această ocazie, pentru a familiariza utilizatorii nou înrolaţi cu întreaga arie de funcţionalităţi, Fastbanking® pune la dispoziţia acestora pagina demo, la adresa http://demofastbanking.ro/”, aflăm de la Robert Zănescu,
director PR, Comunicare, Relaţii Comunitare şi Responsabilitate Socială al Bancpost.
Pagina demo are rolul de a uşura accesul utilizatorilor la funcţionalităţile aplicaţiei şi de a-i ajuta să profite la maximum de facilităţile oferite. „Cele 11 filme postate ilustrează în detaliu paşii pe care un utilizator trebuie să-i urmeze pentru efectuarea de operaţiuni.
Fastbanking®, serviciul de internet banking al Bancpost contribuie astfel nu doar la reducerea costurilor tranzacţiilor bancare, dar şi la economii de timp, permiţând celor 100,000 de clienţi un acces direct la tranzacţii de bază disponibile într-o unitate bancară fără a se deplasa fizic în locaţie”, a adăugat Robert Zănescu.
De la începutul anului, Fastbanking®, serviciul de internet banking al Bancpost, şi-a dublat numărul de clienţi, întâmpinând în 2 noiembrie 2011 pe cel de-al 100.000-lea utilizator!
Potrivit unei cercetări interne, 52% din clienţii Fastb