Agenţia clujeană de publicitate are în plan numeroase evenimente pentru ca oraşul să primească titlul mult râvnit.
Cluj-Napoca s-a înscris în cursa pentru titlul de „Capitală Culturală Europeană 2020" şi este în luptă cu alte două oraşe din România, Timişoara şi Iaşi. Atât Primăria Municipiului Cluj-Napoca, cât şi numeroase asociaţii şi organizaţii non-guvernamentale, susţin candidatura oraşului printr-o serie de manifestări culturale integrate în proiecte de promovare de mare anvergură. Unul dintre aceste evenimente a fost organizat de către agenţia de publicitate Qual Media Group, care s-a aliat scopului de a promova valorile oraşului şi turismul în zonă. În cadrul proiectului „La pas prin oraşul comoară", derulat de Primăria Cluj-Napoca, Qual Media a organizat Festivalul Medieval în perioada 30 septembrie-2 octombrie 2011. Cavaleri medievali, domniţe, trupe de teatru şi menestreli au animat atunci străzile oraşului, spre bucuria miilor de spectatori prezenţi. Serile s-au încheiat cu proiecţii tridimensionale pe clădirile istorice din centrul oraşului, iar prin organizarea acestui festival clujenii au făcut un pas înainte pentru apropierea Clujului de statutul de Capitală Culturală Europeană.
Membru în Parlamentul European al Companiilor
„În cadrul aceluiaşi proiect şi urmărind aceleaşi obiective, Qual Media Group a realizat campania de promovare outdoor, amplasând panouri publicitare în cele mai mari oraşe din ţară, campanie care a fost amplu reflectată în presa naţională. Aceste acţiuni au fost continuate de campanii în presa scrisă şi o campanie online. Experienţa şi creativitatea demonstrate de Qual Media Group vor fi implicate în curând şi în realizarea materialelor de promovare prin care Primăria doreşte să însufleţească proiectul «La pas prin oraşul comoară» (filme de prezentare, spoturi video, tipărituri, signalistică). Astfel, Qual