Grupul din Cupertino a anuntat inaugurarea unui nou Apple Store in San Francisco, propunand totodata o serie de schimbari importante in acest context, cu obiectiv bine determinat: vanzari mai rapide.
Noul punct de vanzare se doreste diferit fata de celelalte Apple Store prezente deja pe toate meridianele lumii, relateaza Webnews.
Astfel, una dintre noile caracteristici anuntate, ar fi sistemul denumit Ship to Store, care va permite consumatorilor sa lanseze o comanda pentru un anumit produs la nivelul platformei Apple Store online, pentru a-l ridica ulterior din magazin, fara a astepta la rand.
Mai mult decat atat, clientii vor avea posibilitatea de a cumpara produse mai convenabile evitand contactul cu vanzatorul si alegand caracteristicile pe care le considera pe masura preferintelor proprii, direct de acasa, programandu-si online vizita ulterioara la magazin, pentru ridicarea produsului.
Personalul prezent in Apple Store nu va mai pierde timp pentru prezentarea unui evantai de produse, explicand eventualele diferente intre modelele disponibile, ci se va afla direct in fata unui client care stie ce vrea si care va fi multumit la randul sau, ca nu trebuie sa stea la coada.
O alta caracteristica importanta este reprezentata de noua aplicatie pentru iOS, care va functiona cu acelasi scop de accelerare a procesului de vanzare: posesorul unui dispozitiv iPhone, iPad sau iPod Touch va putea fotografia produsul dorit, identificand optiunea de achizitionare directa a acestuia prin intermediul aplicatiei, precizeaza sursa.
Grupul din Cupertino a anuntat inaugurarea unui nou Apple Store in San Francisco, propunand totodata o serie de schimbari importante in acest context, cu obiectiv bine determinat: vanzari mai rapide.
Noul punct de vanzare se doreste diferit fata de celelalte Apple St