Prima ediţie a Confruntărilor de la "Vocea României" a plasat ProTv-ul ca lider de audienţă. Duete senzaţionale, momente de emoţie adâncă, decizii greu de luat şi voci extraordinare, toate acestea au făcut ca seara de marţi să fie una memorabiliă la "Vocea Romaniei".
"Ringul" de la "Vocea României" a fost locul de desfăşurare a unor bătălii muzicale de senzaţie ce i-au ţinut pe telespectatorii ProTv într-un număr mare în faţa televizoarelor. Astfel, marţi, 1 noiembrie, Pro Tv a adunat în faţa micilor ecrane în minutul de maximă audienţă înregistrat la 21.10 peste două milioane de telespectatori din întreaga Românie.
La nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, postul de televiziune obţinea în minutul de aur de la 22.15 - 14,4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 41,0%. În acest minut, Antena 1 obţinea doar 3,3 puncte de rating şi 9,5% cotă de piaţă.
ProTV a fost lider de piaţă incontestabil pe toate segmentele de public, pe toată durata emisiunii: 20.16-22.21. Astfel, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, postul de televiziune din Pache, înregistra o audienţă medie de 11,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 29,7% , în timp ce Antena 1 obţinea mai puţin de jumătate, respectiv 5,2 puncte de rating şi 14,0% cotă de piaţă.
Pe întreg publicul din mediul urban, ProTV a înregistrat 9,4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 20,9%, în timp ce Antena 1 a obţinut 5,6 puncte de rating şi 12,3% cotă de piaţă.
Telespectatorii emisiunii au fost activi şi în mediile de socializare online, pe durata emisiunii fiind generate sute de postări şi mii de comentarii şi like-uri. Mulţi telespectarori au accesat facebook.com/vocearomaniei, pagina emisiunii urcând în topul paginilor cu cea mai mare creştere a numărului de fani.
Audienţa emisiunii Pro TV a fost