Brandient, unul dintre principalii jucatori pe piata locala de branding, a deschis un birou in Singapore, pe o piata foarte competitiva, dificila, dar in care nu ti se mai spune ca “esti cel mai scump”. Iar actionarii se gandesc deja la extinderea si in alte zone, printre regiunile de interes numarandu-se si Silicon Valley, cel mai mare centru tehnologic din lume, a afirmat pentru Wall-Street.ro, Mihai Bogdan, unul dintre cei trei fondatori ai companiei.
“Un shopping mall de creativitate”, astfel descrie Singapore, Cristian "Kit" Paul, un alt fondator al Brandient.
De altfel, Cristian "Kit" Paul este si cel care a sustinut ca agentia romaneasca sa aiba un birou in Singapore pentru ca in urma cu zece ani el a lucrat ca freelancer in aceasta zona. Practic, ideea deschiderii unei filiale in aceasta regiune a Asiei a fost in mintea celor trei fondatori Brandient (sotii Aneta si Mihai Bogdan si Cristian “Kit” Paul) inca de la infiintarea agentiei in 2002.
Iar, alegerea acestei tari pentru extinderea companiei romanesti pare sa fi fost o decizie destul de simpla. Pentru ca daca multi sa gandesc ca aceasta tara este departe de Romania (la aproximativ 9.000 de km, mai mult decat de la Bucuresti la New York), in schimb pentru Brandient ar putea insemna sa lucreze pentru clienti din China si intreaga Asie de Sud-Est.
“Singapore este un oras-stat foarte avansat, un hub creativ pentru Asia, cu limba engleza ca limba oficiala, foarte primitor cu orice afacere si investitie straina, cu un guvern supereficient si liber de coruptie. De altfel, Singapore se claseaza pe primul/primele locuri in diverse clasamente mondiale privind mediul de business, calitatea vietii etc. Am evaluat oarecum si varianta China (Shanghai), care te plaseaza chiar in interiorul unei piete imense, dar mediul mai putin prietenos pentru business si bariera limbii ne-au dirijat