Conferinţa How to Web 2011, cel mai aşteptat eveniment din zona tehnologiei şi a business-urilor web îşi deschide porţile săptămâna viitoare, între 9 şi 10 noiembrie, pentru 750 de specialişti din domeniul Internetului. Evenimentul este dedicat atât profesioniştilor din sfera web, de la experţi în tehnologie până la inovatori ai Internetului, cât şi antreprenorilor şi investitorilor.
Pe lângă cele 24 de prezentări şi paneluri organizate în cadrul conferinţei, dincolo de prezenţa a peste 30 de speakeri internaţionali, programul evenimentului este completat şi de 12 workshop-uri din diverse domenii de activitate precum product management, aplicaţii, reţele sociale, operaţiuni digitale şi de dezvoltare a web-ului, având drept numitor comun business-urile construite pe web.
Printre profesioniştii de top prezenţi la aceste workshop-uri se numară Daniela Neuman, co-fondator şi CMO la PlayMob, o companie care dezvoltă o varitate de jocuri în care se pot plasa bunuri virtuale. Cu o experienţă deosebită în product management, aceasta va susţine o prezentare cu tema "Product Manager: cum sa fii mai inteligent decat CEO-ul?"
Cum aplicaţiile web reprezintă un domeniu relativ nou, însă în plină ascensiune, la How to Web 2011 se vor ţine două workshop-uri dedicate acestui domeniu. „De la dezvoltarea aplicaţiilor web la dezvoltarea experienţelor multi-dispozitiv", este cel susţinut de Petru Jucovschi, developer evangelist la Microsoft. Paul Kinlan - developer advocate la Google, va modera cel de-al doilea workshop din sfera aplicaţiilor, "O privire asupra Web Intents şi asupra viitorului aplicaţiilor cu HTML5".
Alan Bradburn este co-fondator şi CTO la useitorlose.it, guru al Ruby on Rails, unul dintre acei specialişti care ştiu totul despre reţelele sociale. Experienţa deosebită în această sferă îl recomandă drept cea mai potrivit