Israelienii de la Mediterranean Car Agency (MCA), care au preluat AutoItalia în luna mai a acestui an, au în plan să ajungă anul viitor la un business de peste 90 milioane de euro, în creştere cu 50% faţă de nivelul atins în 2010.
Noul acţionar al AutoItalia estimează că cifra de afaceri nu va depăşi nici în acest an 60 mil. euro, având în vedere faptul că vânzările la nouă luni sunt similare cu cele de anul trecut.
"Pe lângă majorarea cotei de piaţă ne aşteptăm la o creştere de 50% a veniturilor companiei în condiţiile în care avem în portofoliu acum mărci mai scumpe precum Jeep", a spus canadianul Rennen Zunder, 55 de ani, cel care a preluat de luna aceasta funcţia de CEO al AutoItalia Group.
Odată cu prezentarea oficială a noului director, compania a lansat oficial pe piaţa locală modelele Fiat 500 Cabrio, Infiniti M Hybrid şi noile game ale Lancia şi Jeep, modele care au preţuri de până la 60.000 de euro şi care ar putea susţine creşterea cifrei de afaceri a companiei.
Principala misiune a noului director va fi aceea de a majora cota de piaţă a importatorului de la 3,4% la nivelul lunii octombrie la cel puţin 4,5% anul viitor.
Ori Lahav, directorul general al MCA, a precizat că vânzările importatorului vor ajunge în acest an, cel mai probabil, la peste 3.000 de unităţi după ce au fost livrate până acum aproximativ 2.600 de automobile. AutoItalia a vândut anul trecut 3.800 de maşini, jumătate faţă de livrările din 2009. De asemenea, cota de piaţă a companiei a scăzut la 3,2%, de la 5% în 2009.
Referitor la investiţiile în noua afacere a grupului israelian, Lahav a spus că de la preluarea companiei au fost alocate mai multe milioane de euro în dezvoltare, dar şi pentru stingerea unor datorii preluate, fără a preciza însă suma exactă.
"Sperăm ca anul viitor AutoItalia să treacă pe profit, dar nu putem şti încă de