Primăria Cluj-Napoca a lansat ieri site-ul www.clujbusiness.ro, un portal de promovare a Clujului ca destinaţie pentru afaceri.
„Acesta este un proiect destinat creşterii vizibilităţii Clujului pe harta oraşelor europene deschise pentru investiţii. Întrucât competiţia la nivel regional central şi est-european este acerbă, mai ales în contextul economic actual, a te promova la un nivel cât mai ridicat, competitiv şi susţinut de realitatea din comunitate este esenţial pentru orice oraş dinamic care vrea să atragă, alături de investitorii locali şi străini deja prezenţi pe piaţă, alte companii şi capitaluri în căutarea unui teren propice pentru investiţii”, a explicat primarul Clujului, Sorin Apostu.
Site-ul www.clujbusiness.ro a fost creat de municipalitate în parteneriat cu mai multe companii mari din oraş, care au lucrat pe bază de voluntariat.
Site-ul, care conţine şi un scurt film de prezentare a Clujului, nu au necesitat alocarea de fonduri publice.
„De ce Cluj-Napoca?”
La ora actuală, site-ul este disponibil în limbile română şi engleză, urmând ca apoi să fie tradus în mai multe limbi de circulaţie internaţională, precum italiană, spaniolă, maghiară sau chiar coreeană.
„Avem un instrument necesar, un portal construit după un profil recomandat de către companii care ştiu ce au căutat şi mai ales ce au găsit la Cluj-Napoca atunci când au venit să investească aici. Este, de asemenea un instrument perfectibil, la care aşteptăm feed-back din partea tuturor celor care doresc să ne ajute în acest demers important pentru Cluj-Napoca. Acest site este de fapt o platformă informaţională prin intermediul căreia dorim ca investitorii să obţină repede, pragmatic şi relevant răspunsurile pe care le aşteaptă la întrebarea «De ce Cluj-Napoca?»”, a mai precizat primarul Sorin Apostu.
Proiectul a fost coordonat şi va fi gestionat în continuar