Munca multa, o cercetare atenta a pietei si sprijin constant din partea familiei si a prietenilor, acestea sunt ingredientele primul an in antreprenoriat, spune Marius Tudosiei, proprietarul Bacaniei Vechi, un boutique-atelier, in care se vinde mancare.
Antreprenorul in varsta de 36 de ani spune ca o buna comunicare cu clientii si capacitatea de a transforma pericolele in oportunitati au stat la baza obtinerii dupa primul an a unei cifre de afaceri de 200.000 euro dupa ce a pornit de la o investitie initiala de 25.000 euro.
“Pozitionarea e vitala. Cand incepi o afacere trebuie sa stii exact ce anume vrei sa faci. Problema principala a multor businessuri din Romania este ca se pozitioneaza pe piata gresit. Pentru mine a fost simplu, m-am orientat spre o nisa care ma reprezenta in totalitate. Mie imi place sa mananc sanatos si sa consum produse naturale, deci nu a fost greu sa pornesc la drum”, a spus Marius Tudosiei in cadrul emisiunii Start-Up Wall-Street.
Start-Up Wall-Street, emisiune difuzata la Radio Lynx si pe Wall-Street.ro in fiecare miercuri, de la 12 la 13, este un talk-show saptamanal care se adreseaza antreprenorilor si celor ce doresc sa inceapa un proiect pe cont propriu.
a infiintat Bacania Veche, un magazin unde se vand doar produse naturale, in toamna lui 2010, dupa o cariera in marketing si presa, care, spune el, l-a ajutat in trecerea spre antreprenoriat.
„Trecerea nu a fost una dramatica. Dupa zece ani de marketing am consiliat companii, am vandut idei si proiecte. E o trecere pe care oamenii trebuie sa o evalueze corect, deoarece confortul unui salariu care vine intr-o zi fixa dispare. In primul rand, trebuie sa fii convins ca ai in tine ceea ce este necesar pentru a te lansa pe piata”, a explicat el.
Tudosiei a mai spus ca finantarea pentru deschiderea bacaniei a venit de la familie si prieteni, i