UPC România a ajuns, în trimestrul al treilea din acest an, la un număr total de abonaţi de peste 1,12 milioane utilizatori, în scădere uşoară de 0,17% (circa 2.000 de clienţi) faţă de trimestrul anterior din acest an şi cu 2,9% (33.800 de clienţi) faţă de acelaşi trimestru din 2010, arată datele grupului Liberty Global.
Datele prezentate azi de operatorul de comunicaţii prin cablu arată că în trimestrul încheiat la sfârşitul lunii septembrie din acest an s-a înregistrat o creştere anuală cu 25% a numărului de clienţi de televiziune digitală şi cu 29% a clienţilor de televiziune prin satelit, în timp ce pe segmentul de televiziune analogică scăderea anuală a fost de 22%.
"Pe de o parte trecerea clienţilor de la analogic la digital care aduce venituri mai mari, pe de altă parte creşterea numărului total de servicii generatoare de venituri (RGU până la peste 1,5 milioane de servicii) ne-a adus o creştere uşoară cu 1,2% a veniturilor în lei în trimestrul trei din acest an comparativ cu trimestrul anterior al acestui an", a declarat Severina Pascu, CEO UPC România.
Sorina Borţoi UPC România a ajuns, în trimestrul al treilea din acest an, la un număr total de abonaţi de peste 1,12 milioane utilizatori, în scădere uşoară de 0,17% (circa 2.000 de clienţi) faţă de trimestrul anterior din acest an şi cu 2,9% (33.800 de clienţi) faţă de acelaşi trimestru din 2010, arată datele grupului Liberty Global.
Datele prezentate azi de operatorul de comunicaţii prin cablu arată că în trimestrul încheiat la sfârşitul lunii septembrie din acest an s-a înregistrat o creştere anuală cu 25% a numărului de clienţi de televiziune digitală şi cu 29% a clienţilor de televiziune prin satelit, în timp ce pe segmentul de televiziune analogică scăderea anuală a fost de 22%.
"Pe de o parte trecerea clienţilor de la analogic la digital care aduce venituri mai mari, pe de