Creşterea numărului de pachete de servicii de la trei la şapte şi, în special, lansarea serviciilor de net fix cu viteze de descărcare a datelor de 120 Mbps - cele mai mari de pe piaţa de net fix retail - au temperat scăderea UPC pe cablu şi au readus creşterea pe serviciile de date şi telefonie, ajutând compania să-şi mărească veniturile în lei, a declarat Severina Pascu, CEO al companiei, în cadrul unei conferinţe de presă.
"Vitezele de 120 Mbps la internet răspund unei nevoi reale. Pe piaţa din România dacă eşti relevant pe piaţa de internet, atunci creşte şi capacitatea de a atrage clienţi pe alte servicii. Din luna mai, când am lansat pachetele Fiber Power, numărul de clienţi a început să crească", a declarat Severina Pascu.
Rămas în urmă la capitolul viteză la internet în raport cu doi rivali agresivi - RCS&RDS şi Romtelecom, UPC a pierdut teren pe serviciile de date începând cu 2010, timp de mai multe trimestre consecutive. După ce atinsese un vârf istoric de 271.400 de clienţi pe net fix în martie 2010, UPC a scăzut constant timp de un an, în timp ce rivalii săi creşteau pe această piaţă. Din martie 2011 însă numărul de clienţi a revenit pe creştere, ajungând la finele lunii septembrie la 266.400 iar la finele lunii octombrie la 270.847.
UPC poate oferi acum serviciile Fiber Power în aproximativ 70% dintre localităţile acoperite de companie, iar Severina Pascu estimează că avansul înregistrat de baza de clienţi va continua, inclusiv pe fondul continuării investiţiilor în reţea. RCS&RDS şi Romtelecom nu oferă în prezent pentru clienţii retail de net fix viteze de până la 120 Mbps, ca UPC. Cele mai mari viteze de internet mobil, furnizate de Orange doar în Bucureşti, ating valoarea de 43,2 Mbps.
Varietatea şi numărul mare de posturi TV oferite de companie - 120, campaniile de abonare lansate în vară şi toamnă, dar şi o