Dintr-un eşantion de aproximativ 700 de elevi de liceu, 26% dintre ei şi-ar dori să lucreze în IT şi inginerie, 23% din comunicare şi relaţii publice, însă doar 6% în medicină. Mai mult, cea mai mare parte dintre ei consideră că studiile pe care le vor urma au o influenţă considerabilă în performanţă la viitorul job.
Samsung România, partener național al Romanian International University Fair 2011, a dat startul campaniei educaționale „Trends of Tomorrow”, care are ca scop susținerea dezvoltării tinerilor care urmează să facă primii pași în carieră.
În cadrul caravanei „Trends of Tomorrow”, Samsung invită tinerii să completeze un chestionar pe tema preferințelor profesionale. Până acum, tinerii din Cluj și București au arătat un interes deosebit pentru domeniile de IT și inginerie (26,1%), pentru domeniile comunicării și relațiilor publice (23,1%), dar și pentru zona de business și economie (20,2%). De asemenea, rezultatele chestionarelor arată că peste 85% dintre respondenţi au luat deja o hotărâre cu privire la facultatea pe care vor să o urmeze.
Tinerii se pot înscrie la concursul de internship-uri oferit de Samsung si companiile de top partenere în acest proiect, care a strâns aproximativ 300 de aplicanți la doar o săptămână de la lansare.
Aplicanții au ocazia de a alege internship-uri dintr-o gamă variată de domenii de activitate de la relatii publice și publicitate la resurse umane și marketing în organizații de top (Cheil Worldwide, GfK, Leo Burnett, BORŢUN•OLTEANU, Fast Forward Communication, Professional, ROTON și Samsung).
Tinerii se pot înscrie până la 20 decembrie 2011 pe site-ul oficial al campaniei www.trendsoftomorrow.ro, urmând ca reprezentanţii fiecărei companii să selecteze internii care se potrivesc cel mai bine criteriilor descrise pe site.
Caravana educațională Samsung R