Domnilor, se poartă Malkovich! John Malkovich. Sub genericul „Technobohemian”, actorul american îşi va prezenta colecţia masculină pentru sezonul primăvară – vară 2012 într-un magazin din Paris, amenajat temporar în perioada 5-24 decembrie, la puţin timp după inaugurarea, la Milano, a unui prim „concept-store”, informează AFP.
Destinată bărbaţilor „moderni, dandy şi boemi, care sunt preocupaţi de felul în care arată”, linia vestimentară include cămăşi cu nasturi printaţi în partea de jos, cravate ţesute şi sacouri croite ireproşabil: „Sunt inspirat de aspectul boem al noului mileniu. Cred că e necesar să aduc în prim-plan acest stil, însă, nu într-o manieră tradiţională. Trebuie să fie cosmopolit, actual şi ancorat în lumea plină de tehnică în care trăim azi”, a declarat Malkovich.
Noul concept-store parizian va prezenta o selecţie a unor produse de lux realizate în Toscana, de la creaţii vestimentare şi până la bijuterii şi parfumuri selecţionate de starul american. John Malkovich, care a studiat designul costumelor de teatru la începutul carierei sale, a înfiinţat marca Technobohemian (www.technobohemian.it) în parteneriat cu designerul italian Ricardo Rami.
Domnilor, se poartă Malkovich! John Malkovich. Sub genericul „Technobohemian”, actorul american îşi va prezenta colecţia masculină pentru sezonul primăvară – vară 2012 într-un magazin din Paris, amenajat temporar în perioada 5-24 decembrie, la puţin timp după inaugurarea, la Milano, a unui prim „concept-store”, informează AFP.
Destinată bărbaţilor „moderni, dandy şi boemi, care sunt preocupaţi de felul în care arată”, linia vestimentară include cămăşi cu nasturi printaţi în partea de jos, cravate ţesute şi sacouri croite ireproşabil: „Sunt inspirat de aspectul boem al noului mileniu. Cred că e necesar să aduc în prim-plan acest stil, însă, nu într-o manieră tradiţională. Trebuie să