Gradul de ocupare al centrului comercial Gold Plaza dinBaia Mare este in prezent de circa 85%, similar cu cel de la deschiderea deacum un an, insa in decursul acestei perioade mixul de chiriasi s-a maischimbat, au spus oficialii EHL Real Estate Romania, firma care administreaza proprietatea,pentru DailyBusiness.ro.
„Indecursul primului an de activitate, Gold Plaza si-a imbunatatit mix-ul dechiriasi prin atragerea unor retaileri internationali, nationali si localiprecum: Samsonite, BRD Groupe Societe Generale, Nobila Casa, Arena, BroasterChicken, Anna Lafaet, Mexton, Man’s Style Fashion si Dino Land. Gradul de ocupare in Gold Plaza ramane stabil, reprezentand85% din suprafata totala”, spun oficialii EHL.
In primul an de activitatea, centrulcomercial a fost vizitat de 3,9 milioane de persoane, ceea ce inseamna o mediede peste 10.500 de persoane zilnic.
Mall-ul Gold Plaza are o suprafatade 30.000 m.p. si este detinut de Immofinanz. Gradul de ocupare al centrului comercial Gold Plaza dinBaia Mare este in prezent de circa 85%, similar cu cel de la deschiderea deacum un an, insa in decursul acestei perioade mixul de chiriasi s-a maischimbat, au spus oficialii EHL Real Estate Romania, firma care administreaza proprietatea,pentru DailyBusiness.ro.
„Indecursul primului an de activitate, Gold Plaza si-a imbunatatit mix-ul dechiriasi prin atragerea unor retaileri internationali, nationali si localiprecum: Samsonite, BRD Groupe Societe Generale, Nobila Casa, Arena, BroasterChicken, Anna Lafaet, Mexton, Man’s Style Fashion si Dino Land. Gradul de ocupare in Gold Plaza ramane stabil, reprezentand85% din suprafata totala”, spun oficialii EHL.
In primul an de activitatea, centrulcomercial a fost vizitat de 3,9 milioane de persoane, ceea ce inseamna o mediede peste 10.500 de persoane zilnic.
Mall-ul Gold Plaza are o suprafat