Romania dupa FMI. Ce umbrela gasim pentru criza? Avem pentru la anul de atins un deficit bugetar de numai 1,9% din PIB. Romania are nevoie de un deficit cat mai mic pentru ca, in contextul economic actual, al crizei datoriilor suverane, principala problema va fi finantarea acestuia, spune presedintele Traian Basescu. Reducerea deficitului la 1,9% ar insemna un efort imens, daca stam sa ne gandim ce presupune in acest an atingerea unei tinte de doua ori mai mare, de 4,4% din PIB. A fost nevoie de doi ani de taieri de salarii, cresteri de taxe, disponibilizari. Problema realizarii deficitelor bugetare ramane deschisa pe termen lung si se va pune, in special, dupa ce iesim din acordul pe care il derulam, in prezent, cu Fondul Monetar si Uniunea Europeana. Actualul acord ne pune la dispozitie 5 miliarde de euro si este si o garantie in ochiii investitorilor in privinta "derapajelor" de ordin economic. Integral in EVZ.
Cum arata autostrada Arad-Timisoara cu o luna inainte de finalizare. Tronsonul de autostrada Arad-Timisoara, parte a coridorului IV paneuropean, care are ca termen de finalizare luna decembrie 2011, este asfaltat in proportie de aproape 90% pe ambele sensuri, asa cum se poate vedea din filmuletul de mai jos. Filmul a fost realizat in urma cu patru zile, adica pe 31 octombrie 2011, informeaza Ministerul Transporturilor, condus de Anca Boagiu. Conform datelor Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), la inceputul lunii septembrie, constructia acestui tronson de autostrada era finalizat in proportie de aproximativ 75%. Constructorul - asocierea dintre FCC Construction (Spania) si Astaldi (Italia) - , a turat motoarele in ultimele doua luni, astfel ca finalizarea celor 32,25 km in acest an este posibil, relateaza Capital.
Test Dacia Duster 25.000 km: In soare, miroase a Europa de Est. Dacia Duster este cel m