Un inginer a inventat un filtru care reduce consumul de carburant şi speră ca produsul lui să fie omologat cât mai curând pentru a putea începe producţia în serie.
"Lucrez în asociere cu mai multe firme pentru realizarea unui stoc de aproximativ 200 de filtre supraaspirante, dupa care voi solicita Registrului Auto Roman certificatul de omologare pentru acest produs. Sper ca pana la sfarsitul anului sa finalizam toate procedurile de aplicare catre Registru, dupa care vom trece la productia de serie, pentu piata libera. Putem începe productia imediat ce vom obtine aprobare de la autoritati, întrucat liniile de de fabricatie sunt deja puse la punct", a declarat pentru.
Produsul mai creşte viteza aerului absorbit, prerăceşte aerul şi măreşte coeficientul de umplere al filtrului.
"Filtrele supraaspirante sau multifunctionale ofera o alta dinamica a aerului care circula prin acestea si sunt adaptate la forma conductelor de admisie, ceea ce le face potrivite pentru 80% dintre motorizarile de pe piata", a spus inginerul, conform Mediafax.
El spune că odată montat filtrul, puterea motorului creşte cu 8-10%, iar consumul de carburant se reduce cu 10-15%.
"De exemplu, motorul un automobil care are filtrul supraaspirant are la 2.600 de turatii pe minut aceeasi putere cu al unuia la 3.000 de turatii, dar cu filtru conventional", a adaugat Birtok-Baneasa.
Un inginer a inventat un filtru care reduce consumul de carburant şi speră ca produsul lui să fie omologat cât mai curând pentru a putea începe producţia în serie.
"Lucrez în asociere cu mai multe firme pentru realizarea unui stoc de aproximativ 200 de filtre supraaspirante, dupa care voi solicita Registrului Auto Roman certificatul de omologare pentru acest produs. Sper ca pana la sfarsitul anului sa finalizam toate procedurile de aplicare catre Registru, dupa care vom trece la productia