Pilotul braşovean fost invitat să concureze la Abu Dhabi, cu ocazia Marelui Premiu de Formula 1 al Emiratelor Arabe Unite. Marinescu a terminat sezonul 2011 pe locul 5 în Formula 2. La finalul săptămânii viitoare va concura la volanul unui monopost al echipei Rapax, cea care în sezonul 2010 a câştigat titlul mondial atât la piloţi, cât şi la constructori. Marinescu îl va avea coechipier pe spaniolul Dani Clos, în vârstă de 23 de ani, cu care a concurat ultima oară în 2006, în Formula Renault 2.0..
„Sunt foarte fericit de ceea ce mi s-a întâmplat în ultima săptămână, după podiumul din Spania! Cum un rezultat bun nu vine niciodată singur, am această şansă pe care vreau să o maximizez!
GP2 este o provocare pentru mine, nu am mai testat niciodată maşina. Ştiu de la alţi piloţi că este o maşină grea, dar mă simt în vână şi în forţă. (…) Săptămâna aceasta m-am pregătit deja pentru provocarea din Emiratele Arabe, una care este dintre cele mai mari şi importante pentru mine! Abia aştept să mă urc în maşină şi să demonstrez!“, a scris Mihai Marinescu pe blogul lui.
Pilotul braşovean fost invitat să concureze la Abu Dhabi, cu ocazia Marelui Premiu de Formula 1 al Emiratelor Arabe Unite. Marinescu a terminat sezonul 2011 pe locul 5 în Formula 2. La finalul săptămânii viitoare va concura la volanul unui monopost al echipei Rapax, cea care în sezonul 2010 a câştigat titlul mondial atât la piloţi, cât şi la constructori. Marinescu îl va avea coechipier pe spaniolul Dani Clos, în vârstă de 23 de ani, cu care a concurat ultima oară în 2006, în Formula Renault 2.0..
„Sunt foarte fericit de ceea ce mi s-a întâmplat în ultima săptămână, după podiumul din Spania! Cum un rezultat bun nu vine niciodată singur, am această şansă pe care vreau să o maximizez!
GP2 este o provocare pentru mine, nu am mai testat niciodată maşina. Ştiu de la alţi piloţi că este o ma