Timp de aproape cinci ore cât a durat emisiunea, Pro TV a fost lider absolut de audienţa pe toate categoriile de public, cu cifre duble faţă de programele concurente. În minutul de maximă audienţă, la 20.51, aproape 2,5 milioane de români urmăreau emisiunea „Dansez pentru tine". Pe publicul din mediul urban, Pro TV a înregistrat, la 21.16, un vârf de audienţa de 11,3 puncte de rating şi 25,2% cotă de piaţă, de aproape trei ori mai mult decât Antena 1 care s-a clasat a treia, cu 3,9 puncte de rating şi 8,7 % cotă de piaţă.
Totodată, pe publicul din mediul urban, Pro TV a obţinut o audienţă medie de 7,1 puncte de rating şi 22,3% cotă de piaţă, faţă de Antena 1 care a adunat 2,9 puncte de rating şi 8,9 procente din cota de piaţă. Şi pe publicul comercial - din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani - Pro TV a fost lider detaşat cu o medie de 6,5 puncte de rating şi 24,6 procente din cota de piaţă, adică de două ori mai mult decât Antena 1, care a avut 3,1 puncte de rating şi 11,9 % cotă de piaţă.