Directorul Policlinicii Cina şi liderii sindicali au mers astăzi la Direcţia de Sănătate Publică şi la Prefectura Prahova, pentru a lămuri situaţia unităţii. La mijlocul lui noiembrie, policlinica riscă să-şi închidă porţile, pentru că urmează să-i expiure evaluarea făcută de Casa de Asigurări
Policlinica este în proces de evaluare, pentru că actualele documente expiră la mijlocul lunii noiembrie. Problemele au apărut pentru că situaţia juridică a imobilului din Ploieşti este, în continuare, incertă. La fel şi situaţia celor 52 de angajaţi. De asemenea, în primă fază, CAS Prahova a refuzat să recunoască autorizaţia de funcţionare, pe motiv că documentul este completat pe numele fostului director. Miercuri, reprezentanţii unităţii medicale au purtat discuţii cu oficialii DSP şi cu prefectul judeţului, pentru urgentarea procedurilor. „Este o situaţie incertă cu proprietatea, se aşteaptă de la Ministerul Justiţiei un act care să lămurească problema. Din discuţiile purtate, am înţeles că imobilul a fost al Consiliului Judeţean, care l-a cedat Primăriei Ploieşti, dar care încă n-a intrat în posesie. A fost o discuţie de principiu cu prefectul, care ne-a promis că se va sfătui cu primarul şi va analiza situaţia noastră. Autorizaţia expiră pe 17 noiembrie“, ne-a declarat Luminiţa Gologan, preşedintele Sanitas Prahova. „Căutăm o modalitate de prelungire a valabilităţii actelor de funcţionare. Am fost şi la Direcţia de Sănătate Publică, pentru a lămuri situaţia salariaţilor“, ne-a spus Petre Neacşu, directorul Policlinicii. Aici lucrează 52 de persoane, dintr-un total de 56 de posturi. În policlinică funcţionează 17 cabinete cu diverse specializări, deservind, lunar, aproximativ 7.000 de pacienţi din întreg judeţul.
Ai aflat ceva interesant, ai pozat sau ai filmat? Scrie-ne pe ploiesti@adevarul.ro! Pentru ultimele noutăţi din Prahova, click pe poza de mai jos: