Google şi Disney se pregătesc să lanseze un parteneriat din care speră să aibă ambele de câştigat, prin introducerea unui canal special al producătorului de desene animate, scrie „The New York Times".
Compania Disney va produce scurt metraje de animaţie pe care le va pune pe canalul dedicat de pe site-ul patronat de Google. De asemenea, pe canalul Disney vor putea fi urcate filmări de amator care vor atinge standardele de calitate cerute.
Mişcarea încearcă să cucerească un public care se apropie de internet, dar se depărtează de mijloacele clasice: copiii. „Este imperativ să ne îndreptăm acolo unde este audienţa noastră", a declarat co-preşedintele Disney, James A. Pitaro.
Obiectivul parteneriatului, după cum au spus reprezentanţii firmei de desene animate, este să ducă moştenirea Disney mai departe, către o nouă generaţie de copii şi familiile lor, pe platformele preferate.
Săptămâna trecută YouTube a anunţat o altă investiţie, în valoare de 100 de milioane de dolari, pentru crearea mai multor canale şi fabricarea de conţinut original pentru a fi pus în cadrul acestora.