Disney a acceptat invitatia de a urca la bordul YouTube, pregatindu-se de un pas important, menit sa-i asigure un loc in fata la spectacolul unui nou Big Bang TV, umar la umar cu serviciul Google.
Cele doua grupuri pregatesc circa 15 milioane de dolari pentru un proiect menit sa avanseze continuturi originale in cadrul unui nou canal de distributie bivalent, atat pe YouTube cat si pe site-ul Disney.com, relateaza Webnews.
O astfel de initiativa aduce in prim-plan importanta intereselor pe care ambele grupuri le urmaresc in acesta aventura care deschide calea explorarii unei colaborari de mare potential vizand oportunitatile streaming-ului adresat unui nou segment de utilizatori.
Pe de o parte Disney urmareste sporirea traficului pe site-ul propriu, atragandu-si o buna parte din fanii YouTube, iar acesta din urma fructifica popularitatea brandului Disney pentru a atrage catre propriile-i canale o noua grupa de varsta.
Potrivit sursei citate, parteneriatul va fi anuntat oficial in urmatoarele ore, astfel incat noul canal se va putea alatura celorlalte 100 deja anuntate, disponibile curand publicului larg.
Disney a acceptat invitatia de a urca la bordul YouTube, pregatindu-se de un pas important, menit sa-i asigure un loc in fata la spectacolul unui nou Big Bang TV, umar la umar cu serviciul Google.
Cele doua grupuri pregatesc circa 15 milioane de dolari pentru un proiect menit sa avanseze continuturi originale in cadrul unui nou canal de distributie bivalent, atat pe YouTube cat si pe site-ul Disney.com, relateaza Webnews.
O astfel de initiativa aduce in prim-plan importanta intereselor pe care ambele grupuri le urmaresc in acesta aventura care deschide calea explorarii unei colaborari de mare potential vizand oportunitatile streaming-ului adresat unui nou segment de utilizatori.